понедельник, 27 мая 2013 г.

Модуль 11.

Даний модуль був корисний тим, що ми визначили способи демонстрації проектів, визначили їх плюси та мінуси. Особливо корисним було визначення, коли саме який метод краще застосувати, яким чином можна зекономити час, якщо в проекті працює велика кількість учнів.
ДЯКУЮ ТРЕНЕРУ ТА УЧАСНИКАМ

ЗА РОЗУМІННЯ ТА ВЗАЄМОДОПОМОГУ!

четверг, 23 мая 2013 г.

Модуль 10.

Цей модуль допоміг мені познайомитися з поняттям фасилітація. Фасалітація - це тема, яка мені найбільш зрозуміла, і найбільше мені подобається, адже вважаю, щоб досягнути успіху потрібно самому розуміти чого ти хочеш і чи це тобі потрібно. Дуже рада, що сучасне суспільство закликає використовувати  фасалітацію на уроках, адже вважаю, що кожен повинен сам працювати творчо та продуктивно не заради інших, а для себе.



среда, 22 мая 2013 г.

Модуль 9.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
·        Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
·        Учні мають бути активним у власному навчанні.


вторник, 21 мая 2013 г.

Модуль 8.


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, і акцентує увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття. Створивши систему оцінювання, ми можемо покращити навчальний процес. А, залучивши учнів до процесу оцінювання, ми змінимо їх ставлення до навчання та допоможемо досягти поставлених навчальних цілей. Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту. І добре б було при цьому використовувати інформаційно-комунікаційних технологій.


понедельник, 20 мая 2013 г.

Модуль 7.


Цей модуль допоміг мені усвідомити:
-  ті навчальні цілі, які  я ставитиму перед  учнями в процесі роботи над проектом;
- як сформувати навички  учнів 21 століття під час роботи над проектом.
Пройшовши модуль 7, я виявила для себе позитивні моменти:
по-перше, створивши учнівський приклад, я "відчула" все те навантаження, яке "поклала" на учнів;
по-друге, визначила для себе, що я намагаюся отримати в кінцевому варіанті.
Така робота дозволяє поліпшити планування теми.

Модуль 6.


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:  знання учнів поповнюються інформацією про  комунікаційні можливості інтернет ресурсів; вони можуть обмінюватися  миттєвими повідомленнями, створювати опитувальні форми , блоги і вікі-сторінки  користуватися скайпом. Під час роботи над модулем у мене викликало занепокоєння питання які з представлених інтернет-ресурсів учні можуть ефективно використати в межах мого проекту.



пятница, 17 мая 2013 г.

Модуль 5.


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме як Інтернет може стати потужнім інструментом для проведення досліджень. Я зрозуміла, що майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані. Я ознайомилася з матеріалами про оцінювання інтернет ресурсів. Мені стало зрозуміло наскільки важливо оцінювати  інтернет ресурси учнями, щоб інформація була достовірною.